présentation

Make yourself comfortable in our community
Post Reply
mikado61
Member
Posts: 8
Joined: 07 Oct 2023 09:10
x 3

présentation

Post by mikado61 »

Bonjour,
Je m'appelle Mikado, j'ai découvert ce forum un peu par hasard en recherchant sur le net des sons de couples faisant l'amour. Il y a très longtemps que j'aime entendre ce genre d'intimité, les premières fois c'était il y a bien 35 ans. Je n'ai pas forcement de contenu à partager mais c'est le plaisir d"écouter et d'échanger qui m'amènent sur ce forum. Merci !
User avatar
yeppie
Site Admin
Posts: 7942
Joined: 17 Dec 2005 03:06
x 5085

Re: présentation

Post by yeppie »

mikado61 wrote: 07 Oct 2023 09:23 Bonjour,
Je m'appelle Mikado, j'ai découvert ce forum un peu par hasard en recherchant sur le net des sons de couples faisant l'amour. Il y a très longtemps que j'aime entendre ce genre d'intimité, les premières fois c'était il y a bien 35 ans. Je n'ai pas forcement de contenu à partager mais c'est le plaisir d"écouter et d'échanger qui m'amènent sur ce forum. Merci !
Welcome Mikado!

We are an international community so it is required to communicate in English. Translator tools are great (see links at the bottom).

My name is Mikado, and I discovered this forum by chance while searching the net for sounds of couples making love. I've enjoyed hearing this kind of intimacy for a very long time, the first times being well over 35 years ago. I don't necessarily have any content to share, but it's the pleasure of listening and sharing that brings me to this forum. Thank you so much!
Sexsounds are Poetry for Adults
mikado61
Member
Posts: 8
Joined: 07 Oct 2023 09:10
x 3

Re: présentation

Post by mikado61 »

ok it's understood, my next message will be in english
Post Reply